13e April

Detta är inte en dag som alla andra dagar.. Det är min fars 52 födelsedag =) Grattis pappa!!



Tyvärr så har det blivit lite mer av det gråa på himlen just idag, varför vet ingen, men tråkigt kan man tycka. Jag fick lite av den där söndagsångesten man kan få.. trots att det är måndag, men den är ju röd, så det blir ju som en söndag trots allt..



Ny duschad och halvklädd beskådar jag min (än så länge, fortfarande) lägenhet och inser att den behöver (återigen) ett litet lyft, av saker från golvet. Jag behöver nån som säger "Katarina.. nu är det Nog!"   Den röda ängeln på min vänstra axel får liksom övertaget över den vita.. ofta när det gäller sånna saker :P Jag måste ta ett snack med dem båda!



Nu är det också bara 13 dagar kvar tills jag får en kram :D hurra!!



Och med den lilla glada signaturen bjuder jag på en vårbild och tar mig ett äpple innan jag åker på kalas


Ha det gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0